Knyga ,,Keto meniu”

Visa reikalinga informaciją apie Keto (ketogeninę) dietą vienoje vietoje. Ketogeninės dietos taisyklės, privalumai ir trūkumai bei receptų idėjos.

Ketogeninės dietos privalumai ir trūkumai tiriami jau daugelį metų ir mokslininkų dėmesio ji susilaukė daug daugiau negu vegetariška, DASH ar Viduržemio jūros dieta. Taip yra todėl, kad jos taikymas atneša labai akivaizdžių rezultatų. Šis maitinimosi tipas visame pasaulyje turi didelį būrį sekėjų ir tiek pat kritikų. Tikrą jos naudą patirsite tik ją išmėginę.

Taigi jei esate iš tų žmonių, kurie valgo ne bet ką ir nori atrodyti ir jausti ne bet kaip, knyga “Keto meniu” Jūsų paslaugoms! Dviejų populiarių knygų apie subalansuotą mitybą autorė Rita Šilenskienė pasidalins su Jumis sukaupta per dešimtmetį savo patirtimi ir žiniomis. Knygos puslapiuose rasite ne tik teisingos keto mitybos principus, bet ir patarimus kaip greitai pasigaminti skanų, pilnavertį maistą ir lėtai mėgautis sveikatai palankiais keto patiekalais.

Skaitant šią knygą, noriu Jus išmokyti:

  1. Klausyti savo kūno, suprasti, kas jam tinka.
  2. Įsigyti maisto produktų „parduotuvių džiunglėse“.
  3. Labai atsakingai skaityti etiketes.
  4. Rinktis sveikatai palankius produktus.
  5. Gaminti paprastai iš natūralių produktų.
  6. Planuoti maitinimąsi.

Užsakyta knyga Jus pasieks su autorės palinkėjimu.:

Sveikata nuo pirmo šaukšto

Jaunystei ir sveikatai subalansuoti receptai ir patarimai. Kai žmogus išgirsta diagnozę apie jį užklupusią ligą, suklūsta: „Kodėl aš?“ Tikslaus atsakymo neduos nė vienas gydytojas. Viena iš galimų priežasčių – netaisyklingi mitybos įpročiai ir netinkamos maisto gaminimo tradicijos.

Nuo pirmų puslapių trys ekspertės bando prisibelsti į skaitytojo širdį ir protą, nes niekada ne per vėlu pradėti sveikai maitintis, kitaip gyventi, suvokti kam, kaip ir kodėl valgai…

Įsigyti

Pirmas šaukštas

Mėgavimasis gardžiais patiekalais be cukraus ir gliuteno – tai raktas į teigiamus jūsų gyvenimo pokyčius.

• Paprasti, mažai laiko užimantys receptai.

• Nereikia ypatingų maisto ruošos įgūdžių.

• Nekaloringi, bet maistingi patiekalai.

• Receptai suskirstyti pagal metų laikus į  pusryčius, pietus ir vakarienę.

• Nebrangūs, bet sveiki produktai.

• 4 sezoniniai meniu savaitei.

Įsigyti